Algemeen

Provonto is dé online aanbieder van Game PC’s, er is geen fysieke winkel om de producten te bekijken. Op deze manier kan Provonto de producten aanbieden tegen scherpe prijzen.

Betalen

Bij ons kun je gemakkelijk en veilig betalen met iDEAL en Bancontact. Ook is het mogelijk achteraf te betalen middels Klarna.

Bestellen en levering

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling geplaatst is gaan wij aan de slag met het bouwen van je PC. Na 3-5 werkdagen wordt deze bij je thuisbezorgd.

Jazeker, jouw bestelling wordt gratis door PostNL bij je bezorgd.

Nee, dit is niet vreemd, hoewel het natuurlijk nooit leuk is als de levering langer duurt dan verwacht. De verwachte levertijden zijn altijd indicaties. Het kan soms gebeuren dat een zending langer onderweg is dan de aangegeven verwachte levertijd (bijvoorbeeld door problemen tijdens het transport). Mocht Provonto een product niet binnen 30 dagen na bestelling kunnen leveren, dan kunt u uw bestelling kosteloos annuleren.

Annuleren en retourneren

Ja, zolang jouw bestelling nog niet is verzonden kun je een besteld artikel annuleren in je account.

Zodra wij je annuleringsverzoek hebben verwerkt, zal het bedrag binnen een week gestorneerd worden.

Je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Deze termijn begint te lopen nadat je het artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.

Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug conform de retoursinstructies die je van ons ontvangt bij het retour melden van je artikel.

Ja, de verzendkosten en eventueel gemaakte transactiekosten zijn voor eigen rekening.

Technische vragen

Stappenplan
1. Controleer alle kabelverbindingen van uw monitor naar uw systeem en zorg ervoor dat ze goed zijn aangesloten.
2. De monitor dient te worden aangesloten op een video-ingang van de videokaart i.p.v. een ingang van het moederbord. Deze ingangen bevinden zich aan de achterzijde van de computer en zijn horizontaal i.p.v. verticaal.
3. Zorg er op de monitor voor dat deze is ingesteld op de juiste invoerbron, een groot aantal monitors heeft een functie om de invoerbron te selecteren (bijvoorbeeld HDMI, DisplayPort etc.). Zorg ervoor dat u de juiste invoer hebt geselecteerd.
4. Schakel de PC uit en sluit de monitor aan op een andere aansluiting op de videokaart. Start de PC vervolgens weer op.
5. Probeer de computer, indien mogelijk, uit op een andere monitor of op een TV.
6. Verwijder de videokaart en plaats deze opnieuw.
7. Verwijder het werkgeheugen en plaats dit opnieuw.

Garantie en reparatie

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.

Scroll naar top